nog even pelle.

Voor van alles en nog wat over honden...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Sil

nog even pelle.

#1 Bericht door Sil » 03 aug 2018, 12:07

intussen is pelle alweer 7 maanden,
en ben erg gek op mijn mannetje,hij is toch wat kleiner als jessie,loop smorgens met 3 honden,bazinga jessie en pelle,bazinga loopt stapvoets en houd pelle goed in de gaten,haar hondje denkt ze :lol:
soms zeg ik afblijven dat is mijn hond :lol:
ze voed hem echt keurig op,zelfs als ik weg moet loopt hier alles los,en alles ligt nog op zijn plek.
als bazinga alleen mee is verbouwen de kleintjes heel het huis :lol:
ja dan is hun leider weg,dat nu dus bazinga is,wel is pelle nu echt een mannetje ,en zal straks helaas een chemiche castratie moeten :?
maar ja wil toch echt geen pups,jammer dat ik nu ook echt geen pup meer neem heb deze keer echt genoten van de puptijd,helaas was bazinga in het begin veel ziek,
nu gaat het gelukkig goed en heeft pelle haar en mij veel goeds gedaan.
ze heeft veel meer zelfvertrouwen en heeft zelfs een maatje buiten gevonden een erg leuke bruine labrador.ben dus intussen ook fan van de lhasa apso wat een karakter hebben die :D
wel jammer dat het dan toch geen hollander is :?
Afbeelding

Pauline
Site Admin
Contacteer:

Re: nog even pelle.

#2 Bericht door Pauline » 03 aug 2018, 13:57

hmm... een kruising Lhasa apso x lh Hollandse herder? Wordt langharig, middenslag, kan verder alle kanten op. Lijkt me wel interessant, maar ik vermoed dat je het niet gaat doen :lol:

watervrouw

#3 Bericht door watervrouw » 28 aug 2018, 20:38

:lol: :lol: :lol:

Sil

#4 Bericht door Sil » 29 aug 2018, 13:36

mmm er kan over een tijdje gedekt worden,pelle is gewoon nog een echt reutje en te jong voor een implantaat dusssss :lol: :lol:
Afbeelding

Plaats reactie