Goedendag,
Graag wilde ik weten / informeren waar kan ik terecht voor een "huis" hollandse herder uit de kynologenlijn,ik zoek zeer beslist geen HH uit een werklijn, ik ben gek op een HH en heb er twee gehad, de ene was 13 jaar oud en helaas overleden de ander 14,5 jaar.
Misschien dat iemand me kan vertellen waar ik daarvoor eens kan kijken ? Ik heb uiteraard gezocht maar kon niet het juiste vinden, ik zoek een hond zo een mooie donkerbruine met goudkleurige stroming, ca 2 - 3 jaar oud.
Wie weet verneem ik iets ?
Vriendelijke groetjes Freek
Hollandse Herder Kynologenlijn
Re: Hollandse Herder Kynologenlijn
Heb je de fokkers al benaderd? (site van de NHC of van de Korthaar vereniging).
Re: Hollandse Herder Kynologenlijn
Je zoekt een volwassen hond, een herplaatser dus. Af en toe staat er een op de site van de NHC, www.hollandseherder.nl . Momenteel staat daar niks, geloof ik.
Op www.hollanderhuis.nl (mijn site) staat momenteel ook niks. Het is nogal rustig geworden omdat veel mensen die een nieuwe baas voor hun hond zoeken, deze alleen nog maar via facebook willen aanbieden en niet via een gewone website.
Facebook heeft een groep voor herplaatsers, als je lid van facebook bent kun je daar kijken.
(ik heb je bericht verplaatst naar algemeen)
Op www.hollanderhuis.nl (mijn site) staat momenteel ook niks. Het is nogal rustig geworden omdat veel mensen die een nieuwe baas voor hun hond zoeken, deze alleen nog maar via facebook willen aanbieden en niet via een gewone website.
Facebook heeft een groep voor herplaatsers, als je lid van facebook bent kun je daar kijken.
(ik heb je bericht verplaatst naar algemeen)