Hollandse Herder-forum

Voor liefhebbers van de Hollandse Herder!! Ter promotie en instandhouding van het ras! Onafhankelijk van de NHC!
Het is nu zo mei 26, 2019 10:28 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jan 28, 2011 8:30 pm 

marion schreef:
Becca schreef:
Heleen schreef:
A. heeft me gevraagd om haar vraag te verwijderen, dus dat heb ik gedaan. De rest ga ik niet verwijderen, want dat is nou niet echt ons beleid...

Ze zegt dat ze de beste intenties heeft en weet dat ze zoekt naar een speld in een hooiberg, maar ze schrok volgens mij een beetje van de reacties in dit topic...

Ook ik ben daarvan geschrokken. Men heeft commentaar op A. haar wensen. Maar met dit verhaal blijkt, dat de wensenlijst van het forum zeker zo groot is. Piest men niet in het potje van de denkwereld van dit forum, dan krijgt men het stempel vreemd, raar en is men eigenlijk niet welkom op het forum.

Nou pies ik regelmatig in mijn eigen potje en de denkwereld van sommige forumleden is bepaald niet de mijne. Ik weet niet wie mij allemaal vreemd of raar vinden, misschien wel talloze forummers. Het maakt me niks uit en als ik niet welkom zou zijn boeit me dat ook al niet. Ik lees, ik schrijf en geef mijn mening. Daar is het forum toch voor bedoeld?

volgens mij is het een kwestie van volwassenen onder elkaar - ik ben het veelvuldig niet met de mede-forummers eens en heb soms het gevoel dat mensen zich door mij tegen de haren ingestreken voelen maar dat ik daarmee niet welkom zou zijn? Och, dat lijkt me toch wat al te overdreven HHtwijfel - natuurlijk mogen jullie nu denken dat ik een plaat voor mijn hoofd heb, kan ik ook niet van wakker liggen HHwink. Komt misschien ook omdat ik in het forum niet een plaats zie waar mensen het altijd gezellig met elkaar eens zijn, maar een plaats om van gedachten te wisselen, door opmerkingen/zienswijzen van anderen aan het denken gezet te worden en zo hier en daar elkaar te slim af te zijn ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr jan 28, 2011 11:15 pm 

helemaal mee eens ,Wilmy HHlach

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 10:40 am 

Ja hoor daar is het forum voor bedoelt.
Al probeer ik meestal wel voorzichtig mijn mening te geven. Op schrift komt het toch vaak harder over dan in persoon. Al lukt het niet altijd om precies over te brengen hoe ik iets precies bedoel, maar daar helpen de smilies dan weer mee.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 4:07 pm 

Irma schreef:
Ik zou zelf ook geschrokken zijn als ik zo'n commentaar over mij heen zou krijgen terwijl je je van geen kwaad bewust bent.Ik hoop dat deze mevrouw door te gaan kijken bij fokkers of eventueel een herplaatser een beter inzicht in de Hollandse herder krijgt.

Ik heb het oorspronkelijke bericht gemist, maar wat ik vooral frappant vind is dat A. al twee ruwhaar teven heeft: een oudere en eentje van 2 jaar!

A3n

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 6:29 pm 
Site Admin

A3n schreef:
Ik heb het oorspronkelijke bericht gemist, maar wat ik vooral frappant vind is dat A. al twee ruwhaar teven heeft: een oudere en eentje van 2 jaar!

A3n

Volgens mij heeft ze 2 Jack Russels, geen ruwharen...

Profiel  

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 9:12 am 

Heleen schreef:
A3n schreef:

A3n

Volgens mij heeft ze 2 Jack Russels, geen ruwharen...

ruwharige jackrussels misschien

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur