Hollandse Herder-forum

Voor liefhebbers van de Hollandse Herder!! Ter promotie en instandhouding van het ras! Onafhankelijk van de NHC!
Het is nu di okt 16, 2018 12:57 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo feb 20, 2008 8:31 am 

marion schreef:
saskia schreef:
Ik heb klasse 2 gereden met een haflinger van toen 18 jaar, 3 gewone gangen, ook goed te doen hoor.

@ rita: sinds oliebol voor mij even geen overlevingstochten meer... :lol:

Wie, wat of hoe? :smt017

De Oliebol is een pension in Polen waar wij in november 2006 verbleven ivm de wereldkampioens show, Saskia stond er met haar camper. En ol was er ,met een bus met 30 honden en 35 mensen, het was er gewoon vies, klein, niet genoeg slaapplaatsen en een verschrikkelijke eigenaar. :)

http://dehollanderinrijssen.simpsite.nl/

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo feb 20, 2008 3:56 pm 

rita schreef:
marion schreef:
saskia schreef:
Ik heb klasse 2 gereden met een haflinger van toen 18 jaar, 3 gewone gangen, ook goed te doen hoor.

@ rita: sinds oliebol voor mij even geen overlevingstochten meer... :lol:

Wie, wat of hoe? :smt017

De Oliebol is een pension in Polen waar wij in november 2006 verbleven ivm de wereldkampioens show, Saskia stond er met haar camper. En ol was er ,met een bus met 30 honden en 35 mensen, het was er gewoon vies, klein, niet genoeg slaapplaatsen en een verschrikkelijke eigenaar. :)

Brrrrr....dit wordt gerund door twee Nederlanders. Ik verwacht wel basishygiene! :(

Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo feb 20, 2008 4:32 pm 

Marion ben je al lid van Icelandic horses? Daar is momenteel een topic over Punktur toen ze nog in Nederland zaten. Erg leuk, kun je je vast een beetje voorbereiden :D
http://www.icelandic-horses.com/ijs/v2/index.php

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 28, 2008 10:12 pm 

Mmm, Marion, ik zie dat wij meer gemeen hebben als de Hollandse herder: IJslandse paarden! Geweldige dieren! Ik heb ze jaren gehad en gefokt (frá Skipstjorahusinu was mijn stalnaam), maar na de komst van mijn tweeling was en de tijd en het geld niet toereikend om ze te houden helaas, en heb ik ze verkocht in 1991.....Ik heb spijt dat ik mijn laatste veulen ook verkocht heb. Toen waren de prijzen nog redelijk (niet vergeleken met andere rassen, maar toch) maar tegenwoordig vragen ze echt waanzinnige prijzen voor IJslanders.

Ik vind het een hele onderneming die je van plan bent! Twee paarden terugrijden naar Nederland. Je mag wel zorgen dat ze aan lange afstandrijden gewend zijn voordat je die reis gaat ondernemen.

Dat buiten wonen in de toekomst, waar wil je dat gaan doen? Wij hebben ook plannen in die richting, weer iets wat we gemeen hebben. Grappig hoor!

Judith

Profiel  

BerichtGeplaatst: za maart 29, 2008 11:00 am 

Wij gaan richting Dalfsen, zodat of Deventer of Zwolle in de buurt is. Die regio is voor ons nog betaalbaar. Wij hebben dit huis in de goedkope tijd gekocht. Wij willen in 2010 over gaan.

Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: za maart 29, 2008 12:49 pm 

Wij willen naar Drenthe, maar moeten nog even wachten tot de kids de deur uit gaan....nog een paar jaar, ze zijn nu 17.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur