Targettraining bij Behendigheid

Voor ervaringen met behendigheid, combisport en flyball...
Bericht
Auteur
Hilde

Re: Targettraining bij Behendigheid

#16 Bericht door Hilde » 21 mar 2008, 12:02

Dat meen je toch niet hee?!? Die Doerak spoort afentoe echt niet!!! :D :D :D

Kcerka deed die hindernissen ook al vanzelf. Zelfs de wip, de kattenloop en de steile wand doet ze zo in 1x!!!

Nu hebben we ze geleerd met commando's 'over' en 'op' bij elke willekeurige hindernis; bijv. op boomstammen lopen en op pallets stenen (van het straatwerk) springen. Geweldig om te zien; dat staat ze zo heel parmantig rond te kijken. Ze is dan wel superenthousiast (soms iets te...).

Miekie

#17 Bericht door Miekie » 21 mar 2008, 14:58

Maan schreef:Ik heb ook al eens meegemaakt dat ie van pure opwinding de gehele hindernis maar in z'n bek pakte en meenam..... :oops: :oops: :oops: :oops:
Hahaha,doet Vayu ook,bijt ze ineens in de band i.p.v er doorheen te springen of ze apporteert losliggende toestelonderdelen verder is ze ook erg goed in zelf een parcours verzinnen!
Afbeelding Afbeelding

Maan
Contacteer:

#18 Bericht door Maan » 21 mar 2008, 16:06

Ja! Ik ken het!!! Gisteren hing 't ie ook even in die band....
Zullen we een keertje samen gaan? Of demonstraties geven? Een paar hondenscholen op stelten zetten, hihihi.

Maan

watervrouw

#19 Bericht door watervrouw » 21 mar 2008, 19:23

Maan schreef:Whahaha, als ik 'm zou laten doen niet nee, maar ons Doerakje doet het op commando dan weer keurig wel. Wat een geluk he!

Ik heb ook al eens meegemaakt dat ie van pure opwinding de gehele hindernis maar in z'n bek pakte en meenam..... :oops: :oops: :oops: :oops:

Maan
:smt082 :smt082
Ja daar moet je echt Doerak voor heten!!!!

Plaats reactie