Hollandse Herder-forum

Voor liefhebbers van de Hollandse Herder!! Ter promotie en instandhouding van het ras! Onafhankelijk van de NHC!
Het is nu za okt 20, 2018 9:56 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Jambo ziek
BerichtGeplaatst: wo jun 05, 2013 11:13 pm 

Het laatste wat je beschreef zou ook nekkramp kunnen zijn, heb een Hollander gehad die dat 4 X heeft gehad .
Bij honden niet zo ernstig als bij mensen maar wel heel pijnlijk . Misschien het melden waard bij de DA .
Ik wens je jullie heel veel sterkte en hoop dat er snel een oorzaak word gevonden.

Profiel  

Berichttitel: Re: Jambo ziek
BerichtGeplaatst: vr jun 07, 2013 2:18 pm 

Bedankt voor het meedenken.

Het op de grond gooien om daarna te gaan liggen herken ik. Jambo heeft er ook een handje van om aan te rennen en zich dan als een stuiterbal op de grond te laten rollen. De gedachte van de da dat het uit de nek zou komen is idd zo gek niet...

Volgens da kan een licht vorm v epilepsie de verschijnselen geven van : stilstaan, naar 1 punt staren, trillen en hijgen. Kan kort of lang aanhouden. (Jambo had geen koorts)

De hond van een vriendin had ook steeds terugkerende hersenvliesontsteking. Kwam ook heel plots op met allerlei vreemd,vage verschijnselen. Ik zal het aankaarten bij de da.

Vlooien en teken behandeling was eigenlijk aan de beurt, maar voor deze keer had ik m even uitgesteld.

Nu een week rimadyl en eigenlijk geen klachten meer. Dat is toch opmerkelijk. Intussen is de nagel van t duimpje eraf, en ik vraag me af of dat niet al langer speelde. De duimnagel v Jambo staat haaks, en is al eerder eraf geweest.

Volgende week moeten we terugkomen bij de da.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tijden zijn GMT + 1 uur