bazinga word er nerveus van.

Over hondengedrag...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Sil

bazinga word er nerveus van.

#1 Bericht door Sil » 19 mar 2020, 11:14

erg sneu hoor ,bazinga word er nerveus van ,eet bijna niet, ze voelt het gewoon,konstant oversteken,om iedereen uit de buurt te houden.ze kan nergens los ,durf geen risicos te nemen nu,wil graag mijn honden goed houden nu,daar leef ik voor.
maar ze voelt ook mijn spanning,omdat hier wandelen toch gewoon erg druk is,terwijl ik graag mensen op afstand houd nu.
allemaal proestende hardlopers kinderen ,nederland mag voor mij in lockdown hoor!!
ook voor mijn gevoelige bazinga.
heb best veel medelijden met haar doe overdag mijn best om haar te ontspannen.maar dat moet dan thuis.
gelukkig hebben we dan nog een grote tuin.
Afbeelding

Theo Postma
Site Admin

Re: bazinga word er nerveus van.

#2 Bericht door Theo Postma » 19 mar 2020, 13:19

probeer zo gewoon mogelijk te doen en je ritme vast te houden.
Das toch het beste in deze omstandigheden.

Theo
Hond lijkt op baas, of was het nu andersom? :-)

Trudy

#3 Bericht door Trudy » 23 mar 2020, 16:16

We hebben hier dezelfde ervaringen. Onbegrijpelijk. Zelfs na alle ophef over de drukte van dit weekeinde en alle extra waarschuwingen van de deskundigen en Burgemeesters en de dreiging van verregaande maatregelen, wist ook ik vanmorgen niet hoe mijn pad te nemen. Ik ben maar midden op straat gaan lopen om de (soms kuchende) mensen of groepjes jolige, joggende jongeren te ontwijken. Bij het 'natuurgebiedje' waar ik Thor los wilde laten wachtte ik even om een paar, dicht naast elkaar fietsende, tieners voor te laten gaan. "Die mevrouw staat te wachten" hoorde ik een van de meisjes zeggen. "O, dat is zeker voor die anderhalve meter" reageerde een ander, "dat is allemaal onzin" en lachend vervolgden ze hun pad. Vreemd dat ze niet eens begrijpen waarvoor hun school is gesloten.

Sil

#4 Bericht door Sil » 23 mar 2020, 16:25

omdat bazinga zo nerveus is reageert ze agressief nu, op al die rondspringende jeugd.
ja dan moet je maar binnen blijven hoor,maar loop ook dikwijls over de weg hoor.als ze van 2 kanten komen ,wijsneuzen :evil:
Afbeelding

Plaats reactie